با فلسفه تا تربیت

جمعی از دانشجویان فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه اصفهان

با فلسفه تا تربیت

جمعی از دانشجویان فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه اصفهان

با فلسفه تا تربیت

«با دانشجو فراتر از درس کار کنید. با او ارتباط برقرار کنید؛ او را وادار به کار کنید و زمینه‌های تحقیقی را با او در میان بگذارید. مذاکره علمی بین استاد و دانشجو مطلب بسیار مهمّی است.» مقام معظم رهبری۱۳۸۱/۰۸/۲۲


قراری است بین اساتید و دانشجویان.
اینجا،محلی برای تفکر،تحقیق وتبادل نظرآزاد.
از ابتدای فلسفه تا اوج تربیت.
قرار ما اینجاست...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۸ مرداد ۹۸، ۱۹:۵۳ - Fatih Emlak
    teşekkür
  • ۳۰ آبان ۹۶، ۰۸:۰۴ - پوریا قلعه
    ممنون

اطلاعیه

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۴ ب.ظ

طومار اندیشه: وبسایتی برای پیشبرد و تقویت مطالعات آکادمیک در علوم انسانی و شیعه‌پژوهی‎‎‎

وب سایت طومار اندیشه

پیشبرد و تقویت مطالعات آکادمیک در علوم انسانی و شیعه‌پژوهی


http://toumar.info/

 

بدون شک یکی از مهم‌ترین نیازهای دانش‌پژوهان و کنشگران عرصه علوم انسانی، اسلامی و اجتماعی ایران، اطلاع از وضعیت پژوهشی و وقایع علمی در سراسر جهان است. بر این اساس، این دانش‌پژوهان می‌باید در جریان آخرین فعالیت‌ها در این زمینه‌ها قرار بگیرند و بتوانند به صورت فعال در این عرصه‌ها شرکت داشته‌ باشند. از سوی دیگر ارتباط مستمر با دیگر دانشجویان و استادان فعّال نیز عنصری مهم در این عرصه است. این امر خصوصاً برای دانش‌پژوهان ایرانی ساکن خارج از کشور که دغدغه پژوهش و تحقیق در موضوعات علوم انسانی در جامعه ایران و یا پیش‌برد آن را در این کشور را دارند، بیش از پیش احساس می شود.


اولین گام تحقق این مهم با راه‌اندازی وب سایت «طومار اندیشه» اندیشه برداشته شده است. این وب سایت با شعار «پیشبرد و تقویت مطالعات آکادمیک در علوم انسانی و شیعه‌پژوهی» به فعالیت خواهد پرداخت. زمینه‌های راه‌اندازی وب‌سایت مذکور، از مدتی قبل و به همت شماری از دانشجویان تحصیل تکمیلی و دغدغه‌مند پژوهش‌های آکادمیک در حوزه تشیع و مشغول به تحصیل در داخل و خارج کشور، فراهم گردید و هم‌زمان با ولادت با سعادت حضرت سبط اکبر، امام حسن مجتبی (ع)‌ به صورت رسمی، افتتاح گردیده است.


این وب‌سایت دارای بخش‌های گوناگونی است که هر یک به نحوی از انحاء ایده‌ «پیشبرد و تقویت مطالعات آکادمیک در علوم انسانی و شیعه‌پژوهی» را تحقق خواهند بخشید. در بخش‌ جستارها و یادداشت‌ها، یادداشت‌هایی کوتاه از پژوهشگران علوم انسانی عرضه خواهد شد؛ در بخشاطلاع‌رسانی آکادمیک آخرین اخبار این عرضه شامل فراخوان بورسیه‌های کارشناسی ارشد و دکتری، کتاب، مقاله و کنفرانس، شغل‌های دانشگاهی،  مدارس فصلی، دوره‌های کوتاه مدت، بودجه‌های پژوهشی و امثال آنها از سراسر جهان معرفی خواهند شد. در تقویم آکادمیک، همین فرصت‌ها بر اساس مهلت نهائی اقدام برای آنها فهرست می‌شوند تا علاقه‌مندان هیچ یک از فرصت‌های مطلوب خود را از دست ندهند.


علاقه‌مندان برای اطلاع از آخرین به روز رسانی‌های وب‌سایت می‌توانند در همچنین می‌توانند خبرنامه وب‌سایت عضو شوند و از طریق خبرنامه‌های  وب‌سایت، که به صورت منظم ارسال می‌شوند، از آخرین به‌روزرسانی‌ها مطلع شوند. 


همچنان می‌توان در کانال «طومار اندیشه» در تلگرام عضو شد، و از آخرین به روزرسانی‌های وب‌سایت مطلع گردید:

https://telegram.me/toomareandisheh


«طومار اندیشه»، تلاش دارد به سهم خود در «پیشبرد و تقویت مطالعات آکادمیک در علوم انسانی و شیعه‌پژوهی» بکوشد و امید دارد تا این اقدام مرضی حضرت حق قرار گیرد. به این ترتیب، خود را نیازمند راهنمائی‌ها و انتقادات دوستان و علاقه‌مندان به این عرضه می‌داند.



۹۵/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی