با فلسفه تا تربیت

جمعی از دانشجویان فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه اصفهان

با فلسفه تا تربیت

جمعی از دانشجویان فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه اصفهان

با فلسفه تا تربیت

«با دانشجو فراتر از درس کار کنید. با او ارتباط برقرار کنید؛ او را وادار به کار کنید و زمینه‌های تحقیقی را با او در میان بگذارید. مذاکره علمی بین استاد و دانشجو مطلب بسیار مهمّی است.» مقام معظم رهبری۱۳۸۱/۰۸/۲۲


قراری است بین اساتید و دانشجویان.
اینجا،محلی برای تفکر،تحقیق وتبادل نظرآزاد.
از ابتدای فلسفه تا اوج تربیت.
قرار ما اینجاست...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۸ مرداد ۹۸، ۱۹:۵۳ - Fatih Emlak
    teşekkür
  • ۳۰ آبان ۹۶، ۰۸:۰۴ - پوریا قلعه
    ممنون

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

با سلام

اولین جلسه هفتگی گروه در سال 1396، این هفته روز  سه شنبه 1396/03/02، ساعت 8 تا 10 در گروه علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

این جلسه در دو بخش خواهد بود: 1- ادامه و جمع بندی مبحث سعادت در اندیشه های فلسفی(از پیش از سقراط تا امروز[هگل، دیویی، یاسپرس، هایدگر، هابرماس و...]). 2- ارائه بحث روش تحقیق با محوریت مقاله ای که به پیوست اضافه می گردد.

دریافت مقاله بخش روش تحقیق

حضور پر شورتان را چشم به راهیم.

۰ نظر ۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۶:۰۰

نتیجه تصویری برای آیه در مورد بخشیدن

بخشش را از خورشید بیاموز
محبت را بی محاسبه پخش کن،
دروازه های قلبت رابه روی همه بگشا
و باورداشته باش خدایی که در این نزدیکیست، 
بهترینها را برایت رقم زده است.

۰ نظر ۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۶:۰۰

نتیجه تصویری برای تجربه دینی ترجمه یزدانی

تجربه دینی

نویسنده: وین پراودفوت

مترجم: عباس یزدانی

تعداد صفحات: 382

پراودفوت تنوّع فراوان تجربه های دینی

۰ نظر ۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۰۰

بدون شرح...!؟



۰ نظر ۲۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۶:۰۰

تصویر مرتبط

فیزیک ، فلسفه و الاهیات

مترجم: دکتر همایون همتی

تعداد صفحات: 696

«فیزیک، فلسفه و الاهیات»

۰ نظر ۱۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۰۰


۰ نظر ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۶:۰۰

نتیجه تصویری برای فلسفه فرگه

فلسفه فرگه

نویسنده: یارعلی کرد فیروزجایی

نشر: مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی

تعداد صفحات: 328

در این کتاب سعی شده دیدگاه و مبانی فلسفی منطق فرگه شرح و تبیین شود. مباحث کتاب در قالب مقالات فراهم آمده افزون بر آن نکاتی چند در پاورقی ذکر شده که جنبه توضیحی، تطبیقی یا انتقادی دارد.

۰ نظر ۱۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۷:۰۰

«ای کسانی که ایمان آورده اید تقوای الهی را پاس دارید و هر کس بنگرد تا برای فردایش چه چیز از پیش فرستاده است و تقوا را رعایت کنید که خداوند از آنچه انجام می دهید آگاه است.»(سوره حشر آیه 18)

اگر می‌خواهی بدانی که چه بوده‌ای، بنگر که اکنون کیستی. اگر می‌خواهی بدانی چه خواهی شد، بنگر که اکنون چه می‌کنی.(بودا)

اندکی تأمل...

۰ نظر ۰۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۶:۰۰

عید مبعث خاتم الانبیاء بر شما مبارک

http://www.iketab.com/Attach/SMMPBBooks/BookMan/118300/cddbb263c1058a18be66c4bd017cedcf.jpg

هستی از نظر فلسفه و عرفان

نویسنده: سید جلال الدین آشتیانی

نشر: بوستان کتاب قم

تعداد صفحات: ۳۴۷

اثر حاضر ، رساله ای است مشتمل بر امهات مباحث وجود که بر طبق کتاب « مشاعر » ملاصدرا تألیف شده است و اصالت و وحدت حقیقت وجود و اثبات مبدأ وجود و فیض به طریقه متألهین از حکما و محققین از عرفاست.

۰ نظر ۰۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۷:۰۰
معرفی نظام آموزشیِ جامع نگر به منظور رشد علمیِ زنان مبتنی بر آموزه‌های اسلام
فاطمه نجاری, علی تقوی

فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی

سال بیست و چهارم، شماره 31، تابستان 1395

تعداد صفحه: 24

در این نوشتار، این سؤال اساسی مطرح می شود که اگر نظام آموزشی منحصرا جنسیتی (سنتگرا) و نظام آموزشی آندروژنی (تجدد گرا) هر دو مردود است، نظام آموزشی جامع‌نگر و مطلوبی که مطابق با ساختار اسلامی ایرانی کشور ما باشد و موجبات دستیابی به پیشرفت را برای زنان جامعه فراهم آورد، چگونه نظامی خواهد بود؛ لذا به منظور ایجاد فهمی عمیق و جامع از نظریات متفاوت در زمینه رشد علمی زنان و دستیابی به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، پس از جمع‌آوری تعدادی از آثار و منابعِ نظریه‌پردازان در این حوزه به تحلیل مضمون این آثار پرداخته شده است.

۰ نظر ۰۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۱۰

۰ نظر ۰۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۶:۰۰