جمعی از دانشجویان فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه اصفهان
«با دانشجو فراتر از درس کار کنید. با او ارتباط برقرار کنید؛ او را وادار به کار کنید و زمینههای تحقیقی را با او در میان بگذارید. مذاکره علمی بین استاد و دانشجو مطلب بسیار مهمّی است.» مقام معظم رهبری۱۳۸۱/۰۸/۲۲
قراری است بین اساتید و دانشجویان. اینجا،محلی برای تفکر،تحقیق وتبادل نظرآزاد. از ابتدای فلسفه تا اوج تربیت. قرار ما اینجاست...
2- مقاله« ماهیت و قلمرو تعلیم و تربیت اسلامی» از دکتر خسرو باقری
دریافت - ماهیت و قلمرو تعلیم و تربیت اسلامی- خسرو باقری دریافت- کتاب تعلیم و تربیت شهید مطهری دریافت- ماهیت و قلمرو تعلیم و تربیت اسلامی - معصومه علی نژاد و همکاران
سلام خانم فریدی زاد. به نظر نمیشه سقراط نخونده، منسوبان به سقراط را خوند و فهمید! مخصوصا سقراطی که ما تا الان فهمیدیم به سوفیستها نزدیک شد. سقراطی که بعضی ها تا حد پیامبری هم بالا می برند را هنوز نخوندیم مخصوصا در حوزه اخلاق. البته شوما که استعداد مقاله نویسیت را اینطور نشون دادی، میتونی! برو منسوبان را بخون...
سلام. کتب شهید مطهری، اکثرا سخنرانی بوده و طبیعی هست که در سخنرانی، مطالب پراکنده بشه و چسبوندن سخنرانیهای مختلف به هم کار شهید مطهری نبوده. البته برای فهم کامل اندیشه های اسلامی از شهید مطهری باید عبور کرد ولی برای فهم عمیق اندیشه های اسلام، به نظرم همچنان بهترین منابع هستند اگر دقیق خوانده شود. ... و منابع پیوست همگی توسط استاد معرفی شدند.
خب من زیاد با شهید مطهری آشنایی ندارم واجب شد چندتا کتاباشون رو بخونم. برای فهم عمیق اندیشه اسلامی میرن سراغ مصباح و جوادی آملی و... شهید مطهری برا عوامی که تخصصی کار نمیکردند صحبت میکردند. برا همین تریف و نظم علمی رو حتی تو سخنرانیا هم نداشتند. البته فقط یه نظره.