با فلسفه تا تربیت

جمعی از دانشجویان فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه اصفهان

با فلسفه تا تربیت

جمعی از دانشجویان فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه اصفهان

با فلسفه تا تربیت

«با دانشجو فراتر از درس کار کنید. با او ارتباط برقرار کنید؛ او را وادار به کار کنید و زمینه‌های تحقیقی را با او در میان بگذارید. مذاکره علمی بین استاد و دانشجو مطلب بسیار مهمّی است.» مقام معظم رهبری۱۳۸۱/۰۸/۲۲


قراری است بین اساتید و دانشجویان.
اینجا،محلی برای تفکر،تحقیق وتبادل نظرآزاد.
از ابتدای فلسفه تا اوج تربیت.
قرار ما اینجاست...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۸ مرداد ۹۸، ۱۹:۵۳ - Fatih Emlak
    teşekkür
  • ۳۰ آبان ۹۶، ۰۸:۰۴ - پوریا قلعه
    ممنون

یک سه شنبه، یک کتاب

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ق.ظ

نتیجه تصویری برای از دورآموزی تا یادگیری الکترونیکی؛ درس‌هایی که آموختیم

 از دورآموزی تا یادگیری الکترونیکی؛ درس‌هایی که آموختیم

نوشته: باوئر و هاردی

ترجمه: دکتر محمد عطاران و دکتر زینب گلزاری

انتشارات طلایی


کتاب «از دورآموزی تا یادگیری الکترونیکی» با ترجمۀ دکتر محمد عطاران و دکتر زینب گلزاری از سوی انتشارات طلایی منتشر شد. دکتر گلزاری در پیامی به پایگاه خبری رب، در معرفی این کتاب نوشت:

«کتاب حاضر بیانگر تجربه‌های بین‌المللی در حوزه آموزش مجازی است و می‌تواند برای دست‌اندرکاران آموزش مجازی که علاقه‌مند به بهره‌گیری از تجربه‌های ملل هستند و نمی‌خواهند چرخ را از ابتدا بسازند مفید است.
روند تکامل آموزش از راه دور و تبدیل آن به یادگیری الکترونیکی امروزی، راه‌های ارائه نوآوری حوزه آموزش از راه دور و تداوم آن در دانشگاه‌ها، تغییرات سازمانی، عوامل اجتماعی و اقتصادی که منجر به محدود شدن دسترسی به فناوری می‌گردند، درس‌های درباره هزینه‌های یادگیری الکترونیکی، تأثیر آموزش از راه دور بر زندگی کاری اعضای هیئت‌علمی، خدمات پشتیبانی مؤسسات آموزش مجازی از نگاه فراگیرنده، بررسی مسائلی مانند فضا و سطح دسترسی در دانشگاه و نقش هیئت‌علمی در محیط آنلاین، مطالعه موانع ساختاری پیش روی گسترش یادگیری از راه دور و منابع و اطلاعات مهم درباره آموزش مجازی، ازجمله مسائلی است که در این کتاب به‌تفصیل بحث شده است.
امیدوارم که کتاب حاضر بتواند تجربه‌های دیگر دست‌اندرکاران حوزه‌های آموزش مجازی را در اختیار دست‌اندرکاران ایرانی این حوزه قرار دهد و به‌زودی شاهد انتشار تجربه‌های ایرانی و بومی در حوزه یادگیری الکترونیکی باشیم.»


۹۶/۰۵/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی