با فلسفه تا تربیت

جمعی از دانشجویان فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه اصفهان

با فلسفه تا تربیت

جمعی از دانشجویان فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه اصفهان

با فلسفه تا تربیت

«با دانشجو فراتر از درس کار کنید. با او ارتباط برقرار کنید؛ او را وادار به کار کنید و زمینه‌های تحقیقی را با او در میان بگذارید. مذاکره علمی بین استاد و دانشجو مطلب بسیار مهمّی است.» مقام معظم رهبری۱۳۸۱/۰۸/۲۲


قراری است بین اساتید و دانشجویان.
اینجا،محلی برای تفکر،تحقیق وتبادل نظرآزاد.
از ابتدای فلسفه تا اوج تربیت.
قرار ما اینجاست...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۸ مرداد ۹۸، ۱۹:۵۳ - Fatih Emlak
    teşekkür
  • ۳۰ آبان ۹۶، ۰۸:۰۴ - پوریا قلعه
    ممنون

یک سه شنبه یک کتاب

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ق.ظ

http://164.138.18.205/database/BookImages/86/86129071.jpg

رایانه و تعلیم و تربیت: مبانی نظری کاربردی رایانه در تعلیم و تربیت

نویسنده: جیمز تور

مترجم: محمد عطاران

نشر: محراب قلم

تعداد صفحه: 200

موضوع کتاب رایانه و تعلیم و تربیت که در سال 1386 به چاپ رسیده است، آموزش افراد به کمک رایانه و بررسی سود و زیان آن است. نوشتار حاضر مشتمل است بر طرح دیدگاه‌های مختلف در خصوص سود و زیان استفاده از رایانه در کل نظام آموزشی. برای نمونه در مقاله‌ای با عنوان "آموزش به کمک رایانه فراگیری را بهبود می‌بخشد" تصریح گردیده است:

آن‌چه که هنوز به درستی درک نشده این است که فن‌آوری‌های رایانه‌ای می‌توانند ابزار آموزشی بسیار نیرومندی باشند. این فن‌آوری‌ها نه فقط منابع غنی اطلاعاتی‌اند، بلکه موجب گسترش توانایی های انسان و محیط برای تعامل اجتماعی و پشتیبانی از فراگیری هستند. فرآیند کاربرد فناوری برای بهبود یادگیری فقط مقوله‌ای فنی نیست، بلکه با مباحث سخت‌افزاری آموزش نیز مرتبط است".

در مقاله‌ای دیگر با عنوان "آموزش به کمک رایانه نمی‌تواند فراگیری را بهبود بخشد" نیز مضرات استفاده از رایانه در نظام آموزشی طی این مباحث بازگو شده است. از آن جمله: وعده‌های اغراق شده در تبلیغات رایانه‌ای، آسیب‌های بالقوه‌ی آموزش رایانه‌محور، نقاط ضعف آزمون استاندارد شده (که از آن‌ها عموما برای ارزیابی رایانه‌محور استفاده می‌شود)، و محدود بودن ارزیابی دانش‌آموزان به وسیله‌ی رایانه.

۹۵/۰۹/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی