با فلسفه تا تربیت

جمعی از دانشجویان فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه اصفهان

با فلسفه تا تربیت

جمعی از دانشجویان فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه اصفهان

با فلسفه تا تربیت

«با دانشجو فراتر از درس کار کنید. با او ارتباط برقرار کنید؛ او را وادار به کار کنید و زمینه‌های تحقیقی را با او در میان بگذارید. مذاکره علمی بین استاد و دانشجو مطلب بسیار مهمّی است.» مقام معظم رهبری۱۳۸۱/۰۸/۲۲


قراری است بین اساتید و دانشجویان.
اینجا،محلی برای تفکر،تحقیق وتبادل نظرآزاد.
از ابتدای فلسفه تا اوج تربیت.
قرار ما اینجاست...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۸ مرداد ۹۸، ۱۹:۵۳ - Fatih Emlak
    teşekkür
  • ۳۰ آبان ۹۶، ۰۸:۰۴ - پوریا قلعه
    ممنون

در آستانه یک ساله شدن جلسات گروه

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ

سال گذشته در همین ایام بود که جلسات هفتگی ما با آقای دکتر نوروزی شروع گردید و هفته ای یکبار دور هم جمع شدیم و به مطالعه و مباحثه مطالب مرتبط با رشته پرداختیم.  این جلسات برای تک تک اعضا محاسن و برکاتی داشت.

 نزدیک هشتاد درصد مطالبی که مطالعه شد برای دانشجویان ارشد و با درصد کمتر برای دانشجویان دکتری، جدید بود. مطالب در یک موضوع منحصر نبود و مخصوصا در اواخر، در حوزه های مختلف مطالعاتی صورت گرفت. جلسات هر چند وقت یکبار، توسط استاد مورد نقد و ارزیابی قرار می گرفت و بنا بر نیاز دانشجویان موضوع و مطلب، اضافه می شد. برگزاری جلسات به صورت بحث و گفتگو، توان مباحثه را در بین ما دانشجویان تقویت کرد. از محضر اساتید خارج از دانشگاه اصفهان بهره مند شدیم و بسیاری از محاسن و برکات دیگر که شاید در آینده بهتر متوجه شویم.

در اینجا وظیفه خود می دانیم که از حضور ثابت آقای دکتر نوروزی صمیمانه قدردانی نماییم، که اگر حضور  استاد نبود، مطمئنا امکان استمرار جلسات به راحتی مهیا نبود. حضور بی چشمداشت و بی منت،  علیرغم مشغله های گوناگون  و  هدایت و راهنمایی گروه و  ارسال مطالب جدید و متنوع  برای مطالعه، همگی شایسته قدردانی است.

و  از همه  دوستان زیر  که در طول این مدت در کنارشان  بودیم،   تشکر می کنیم که  از این با هم بودن ها، تجربه کسب کردیم.

خانم ها منیره عابدی، طاهره رجبی، زهرا عسگری، شهنازشهریاری، مرضیه عابدی،زهرا  اسحاقیان، فروزش فریدی زاد، ساجده رضوی زاده،زهرا نادری، مریم خاقانی، فاطمه داوری، راضیه بدیعیان، فاطمه هاشمی و دوستانی که در حد یک یا چند جلسه میهمان ما بودند: آقای میرهادی و میرزایی،خانم ها مهدیانی و آیتی و  خیر مقدم به دوستان جدیدی که علاقمند به همراهی گروه هستند.

 امام صادق (ع) می فرمایند: مبادا عملی را بر خود لازم گردانی و زیر یکسال قطعش کنی. خوشحالیم و خداوند را شاکر،  که این عمل به مرز یک سالگی رسید.



۹۴/۰۳/۲۳

نظرات  (۱)

سلام سپاس از تلاش شما.
و شکر خداوند را که توفیق همراهی با شما اصحاب علم را به بنده نیز عطا نمود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی